Welcome to Retrospekt

HOME JOURNAL PIXELS PHOTOS WORDS PROJECTS ARCHIVE LINKS INFO


Nedgang 14.Mai 2003 

Nedgang

Rundt om i Oslo finnes det en rekke slike små tårn. De har forskjellig utseende mange av dem, men felles for dem alle er at de har en dør. Hvor denne døren leder hen kan man jo gjette seg til, men underjordiske transformatoranlegg er jo svært nærliggende å tenke seg.

Elleres tenker jeg på nedgangen til "Morlockenes" rike, beskrevet av H. G. Wells i boka "Tidsmaskinen".


«  More Cityscapes Comments? (0) Send a Retrocard  »
© 2004 Kjell Arnesen